Helpdesk, obsługa systemów
W zakresie rozwiązań Microsoft Dynamics (Dynamics NAV i Dynamics CRM) dysponujemy profesjonalnym zespołem:
- wdrożeniowym (certyfikowani konsultanci Dynamics-NAV , Dynamics-CRM)
- programistycznym (możliwość opracowania modyfikacji i dodatkowych funkcjonalności systemu)
- serwisem wyjazdowym (w przypadku zgłoszeń błędów krytycznych – reakcja natychmiastowa na podstawie umowy asysty)
- help-desk dla naszych Klientów (dedykowany zespół zawsze dostępny telefonicznie i mailowo w godz. 8.00 – 16.00, z możliwością indywidualnego przedłużenia dyżurów w przypadku innych godzin pracy Klienta czy różnicy stref czasowych).
Kompleksowa opieka nad Twoim systemem
Zakres kompleksowej opieki nad systemem infrastrukturą IT oraz systemami Microsoft Dynamics obejmować może:
- rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych (serwery, stacje robocze) i związanych z oprogramowaniem komputerowym (systemy operacyjne, bazodanowe, Microsoft)
- wsparcie w razie awarii sprzętu (serwery, sieć komputerowa, stacje robocze), systemu (operacyjnego, oprogramowania serwerowego i sieciowego, Microsoft)
- monitorowane stanu systemu, sieci i serwerów – dokonywanie czynności zapobiegających awariom, konserwacyjnych, kontroli kopii zapasowych, kontroli antywirusowych, monitoring bezpieczeństwa itp.
- konsultacje z funkcjonowania systemu Dynamics NAV, Dynamics CRM, konsultacje dla użytkowników w zakresie obsługi, szkolenia.
- aktualizacja systemu Microsoft Dynamics (utrzymanie w zgodności z nowymi wersjami).
- doskonalenie systemu Microsoft Dynamics (rozwój systemu o dodatkowe funkcjonalności).