Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Integracja CRM i social media

integracja CRM i YammerMicrosoft Dynamics CRM 2013 daje ci większe możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, a także bogatsze informacje kontekstowe. Umożliwia to lepszy wgląd w dane dotyczące klientów i ich potrzeb. Dzięki temu możesz szybciej i łatwiej realizować cele sprzedażowe z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.

 

Za pomocą komunikatorów i skrzynki odbiorczej

Integracja ze Skype i Microsoft Lync pozwala w łatwy sposób kontaktować się z klientami i współpracownikami bezpośrednio z poziomu CRM. Klikając adres e-mail lub numer telefonu klienta, możesz od razu uzyskać połączenie za pośrednictwem skrzynki pocztowej, Skype lub Lync.

Oprogramowanie CRM 2013 jest ściśle zintegrowane z innymi rozwiązaniami biznesowymi firmy Microsoft (np. z aplikacjami biurowymi Office). Outlook Social Connector dostarczy ci ważne informacje o kluczowych kontaktach. Podobnie jak Microsoft Dynamics CRM, system ten jest zintegrowany z Twoją skrzynką odbiorczą. Czytając e-mail, możesz zobaczyć zdjęcie nadawcy, jego imię i nazwisko oraz stanowisko. Masz również dostęp do zestawu zbiorczych informacji na jego temat, w tym historii Waszych interakcji.

Integracja z mediami społecznościowymi

…na tablicy aktywności

Źródła aktywności pełnią w twojej firmie rolę tablicy Facebook. Pozwolą ci podłączyć się do wewnętrznej sieci, tak aby śledzić działania i wydarzenia biznesowe w przejrzysty i uporządkowany sposób. Źródła aktywności umożliwiają obserwowanie ważnych działań związanych z osobami, klientami, kontaktami, transakcjami itd.

Dzięki portalom społecznościowym udostępnianym przez Microsoft dla pracowników danej firmy możesz szybciej przeobrażać swoje wizje biznesowe w działanie: płaska struktura hierarchii zachęca pracowników do aktywności, ponadto wymianie informacji sprzyja możliwość współpracy w czasie rzeczywistym z pracownikami różnych oddziałów.

Integracja z portalami społecznościowymi (np. z Yammer) umożliwia dostęp do potrzebnych zasobów i kontakt z odpowiednimi osobami w procesie obsługi klienta. Członkowie zespołu mogą dodawać swoje wpisy i komentarze dotyczące danej sprawy w obrębie CRM czy Yammera.

Integracja z Yammerem pozwala pracownikom działu marketingu i sprzedaży lepiej współpracować w procesie sprzedaży. Możliwość zaproszenia klienta do kontaktu w wirtualnym świecie pozwala lepiej kierować jego doświadczeniami związanymi z twoim produktem, zwiększyć jego zadowolenie oraz lojalność, a co za tym idzie, zwiększyć przychód.

 

…dostęp do informacji społecznościowych

 

Kontroluj przepływ informacji z Twittera za pomocą aplikacji Excel Analytics for Twitter i dowiedz się, co na temat Twoich produktów, marek i usług mówią Twoi klienci.

…nawet w drodze

Dzięki aplikacjom mobilnym możesz wyświetlać swoją tablicę aktywności w czasie rzeczywistym i udzielać się bezpośrednio ze swojego telefonu. Masz dostęp do kont, kontaktów, potencjalnych klientów i szans sprzedaży, dzięki czemu zawsze jesteś na bieżąco – nawet wtedy, gdy pracujesz poza biurem. Dostęp do CRM możliwy jest poprzez urządzenia mobilne i tablety (Android, Windows 8) iPady. Dzięki temu możesz wykorzystywać i edytować dane, kiedy jeszcze masz je na świeżo w pamięci po spotkaniu z klientem.