Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Rozszerzone CRM

Organizacje muszą także zarządzać innymi relacjami istotnymi dla powodzenia ich działalności — z pracownikami, partnerami, dostawcami, dystrybutorami, sprzedawcami i wieloma innymi ważnymi podmiotami. System Microsoft Dynamics CRM można z łatwością dostosować tak, aby obsługiwał te scenariusze „rozszerzonego CRM” i podnosił wartość wszystkich tych relacji, dopasowywał je do potrzeb firmy, zwiększał sprawność działania oraz tworzył cenne informacje dla firmy.

Integracja z social media (Yammer, Lync, Skype)

  • Integracja z Yammerem pozwala pracownikom działu marketingu i sprzedaży lepiej współpracować w procesie sprzedaży.
  • Możliwość zaproszenia klienta do kontaktu w wirtualnym świecie pozwala lepiej kierować jego doświadczeniami związanymi z twoim produktem, zwiększyć jego zadowolenie oraz lojalność, a co za tym idzie, zwiększyć przychód.
  • Pracownicy działu obsługi klienta mogą w łatwy sposób współpracować i wymieniać informacje między sobą, tak aby uzyskać odpowiednią wiedzę potrzebną do rozwiązania problemu klienta – wszystko po to, by wzmocnić jego lojalność.
  • Płaska struktura hierarchii zachęca do aktywności pracowników, ponadto wymianie informacji sprzyja możliwość współpracy w czasie rzeczywistym z pracownikami różnych oddziałów.

CRM 2013-social media

Platforma xRM. Dynamiczne usługi i gotowe do użycia funkcje

  • Możesz dostosować za pomocą myszy interfejs użytkownika, przepływ pracy, zarządzanie danymi, dostęp i zabezpieczenia, funkcje analityczne i raporty.
  • Integracja aplikacji opiera się na standardach branżowych.
  • Istnieje możliwość wdrożenia w centrum danych lub w chmurze.
  • Korzystaj ze znajomych i skalowalnych technologii (Microsoft Office System, Microsoft SQL Server, Microsoft Visual Studio, Microsoft .NET Framework i Windows Server).

Zarządzanie rozwiązaniami. Dodatki plug-in i aplikacje innych firm

  • Zarządzanie zmianami i wersjami
  • Możliwość dodawania i usuwania programów i funkcji
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Obsługa bezpiecznego kodu na serwerze

Przepływ pracy, tzw. workflow. Konfigurowane reguły, procesy i przepływy pracy

  • Możesz konfigurować workflow za pomocą myszy
  • Definiuj osobiste, zespołowe lub organizacyjne przepływy pracy
  • Tworząc procesy, możesz stosować warunkowe rozgałęziania i zagnieżdżania
  • Akcje są zautomatyzowane dzięki wyzwalaczom uwarunkowanym zdarzeniami, czasem lub logiką biznesową

Zarządzanie systemami. Najwyższa skalowalność i wydajność

  • Obsługa wielu instancji systemu umożliwia równoczesne działanie wielu aplikacji
  • Wysoka dostępność, równoważenie obciążenia i klastrowanie
  • Wirtualizacja umożliwia pracę 100 000 użytkowników równocześnie.
  • Mniejsze zużycie energii oraz miejsc w szafach serwerowych przyczynia się do oszczędności

Sieć partnerów. Rozszerzenie CRM o usługi sieci partnerów Microsoft Partner Network

  • Korzystaj z porad ekspertów na temat wdrażania Microsoft Dynamics CRM
  • Masz możliwość udziału w szkoleniach i dostęp do pomocy technicznej
  • Zapewniamy hosting i zarządzanie systemem Microsoft Dynamics CRM
  • W razie potrzeby, dostosujemy inne rozwiązania do potrzeb twojej firmy
  • Poznawanie rozwiązań w nowej witrynie Microsoft Dynamics Marketplace
  • Masz możliwość wyszukiwania, pobierania i wdrażania aplikacji
  • Dostępne są listy aplikacji i usług doradczych, oceny i recenzje rozwiązań

Microsoft Azure. Oprzyj swoją strategię wydajnej pracy w chmurze na rozwiązaniu Microsoft Dynamics CRM

  • Korzystaj w chmurze z aplikacji Microsoft Visual Studio
  • Możesz zintegrować usługi Dynamics CRM i Microsoft Azure za pomocą rozwiązania Azure App Fabric
  • Ułatw sobie sposób komunikacji z klientami, partnerami i dostawcami w chmurze
  • Usługi Windows Azure Data Services zwiększą możliwości systemu Microsoft Dynamics CRM