Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Obsługa helpdesku

SerwisJest to rozwiązanie dedykowane dla firm posiadających rozwinięty serwis i obsługę posprzedażową. Moduł doskonale współpracuje z Microsoft Dynamics NAV oraz AX.

Podstawowe funkcje:

  • standardowe zamówienia serwisowe („paczki prac”, zadania) parametryzowane i dostosowane do konkretnego klienta,
  • zamówienia serwisowe w całości zintegrowane z zamówieniami sprzedaży i jednostkami zamówień,
  • zlecenia wewnętrzne,
  • centralne zarządzanie wszystkimi zasobami w obszarze serwisu,
  • porównanie zaplanowanych i faktycznych godzin dla wszystkich zadań,
  • ostateczne rozliczenie kosztów dla wszystkich usług,
  • automatyczne fakturowanie przy pomocy zobowiązań serwisowych przypisane do zainstalowanej jednostki sprzętu (faktura lub rozliczenie według stawki godzinowej w porównaniu z kontraktem serwisowym lub gwarancją),
  • raportowanie statusu z uwzględnieniem części zamiennych,
  • odnośniki do dokumentów zewnętrznych,
  • fakturowanie usług centralnie lub bezpośrednio przez użytkownika,
  • monitorowanie fakturowania przez administratora,
  • możliwość bezpośredniego fakturowania z zamówienia serwisowego,
  • automatyczne cykle fakturowania za świadczone usługi.