Jest to rozwiązanie dedykowane dla firm posiadających rozwinięty serwis i obsługę posprzedażową. Moduł doskonale współpracuje z Microsoft Dynamics NAV oraz AX.
Podstawowe funkcje:
- standardowe zamówienia serwisowe („paczki prac”, zadania) parametryzowane i dostosowane do konkretnego klienta,
- zamówienia serwisowe w całości zintegrowane z zamówieniami sprzedaży i jednostkami zamówień,
- zlecenia wewnętrzne,
- centralne zarządzanie wszystkimi zasobami w obszarze serwisu,
- porównanie zaplanowanych i faktycznych godzin dla wszystkich zadań,
- ostateczne rozliczenie kosztów dla wszystkich usług,
- automatyczne fakturowanie przy pomocy zobowiązań serwisowych przypisane do zainstalowanej jednostki sprzętu (faktura lub rozliczenie według stawki godzinowej w porównaniu z kontraktem serwisowym lub gwarancją),
- raportowanie statusu z uwzględnieniem części zamiennych,
- odnośniki do dokumentów zewnętrznych,
- fakturowanie usług centralnie lub bezpośrednio przez użytkownika,
- monitorowanie fakturowania przez administratora,
- możliwość bezpośredniego fakturowania z zamówienia serwisowego,
- automatyczne cykle fakturowania za świadczone usługi.