Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Dynamicweb – e-sklep

Integracja ERP i e-commerce

W miarę rozwoju firmy pojawia się potrzeba zintegrowania rozwiązania eCommerce z systemami do zarządzania i zewnętrznymi źródłami danych w celu usprawnienia codziennych operacji. Bez względu na to, czy zaczynasz od jednoosobowej działalności w Internecie, czy też rozszerzasz działanie rzeczywistego biura o sprzedaż w sieci, wcześniej czy później staniesz przed koniecznością centralnego zarządzania wszystkimi operacjami i zintegrowania sklepu internetowego z procesami biznesowymi firmy.

Co to oznacza dla ciebie?

  • Optymalizację codziennych czynności
  • Realizowanie zamówień w oparciu o rzeczywiste stany magazynowe
  • Zwiększenie zadowolenia klientów
  • Zmniejszenie ilości popełnianych błędów

Integracja e-commerce z ERP

Oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego Dynamicweb posiada standardową integrację z Microsoft Dynamics AX oraz NAV.

Jeśli sklep internetowy stanowi uzupełnienie stacjonarnego sklepu obsługującego klientów w konkretnej lokalizacji, integracja z systemem ERP jest niezbędna. Logiczne uporządkowanie informacji biznesowych, atrybutów klientów, cen, rabatów i stanów magazynowych jest definiowane w systemie Microsoft Dynamics. Te dane są przetwarzane w Dynamicweb eCommerce. Obsługa zamówień i logistyka odbywa się sposób zintegrowany zarówno w systemie Microsoft Dynamics, jak i na platformie eCommerce.

Integracja z CRM

Dynamicweb

W miarę wzrostu znaczenia działalności online dla sprzedaży i marketingu w twojej firmie rośnie potrzeba dotrzymywania kroku klientom i partnerom biznesowym.

Integracja pomiędzy Dynamicweb i Microsoft Dynamics CRM pozwala połączyć oba systemy i zarządzać wszystkimi kontaktami w CRM poprzez witrynę internetową. Możesz opublikować kontakty w witrynie i – przyznając do nich dostęp swoim partnerom – umożliwić im ich edytowanie.

Kiedy użytkownik dokonuje zmian na stronie internetowej, narzędzia integracji zapewniają dokonanie niezbędnych aktualizacji także w CRM. Dzięki temu zyskujesz zawsze aktualną bazę kontaktów i nie musisz tracić czasu na ręczne wprowadzanie poprawek.