Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

E-commerce

MP900387707-168x120System Microsoft Dynamics NAV posiada aplikację bazującą na sieci Internet, która umożliwia udostępnianie klientom i partnerom biznesowym portalu sieci Web wszystkich informacji i usług niezbędnych do przeprowadzania transakcji handlowej. Aplikacja wspomaga sprawne reagowanie na potrzeby klientów i dostawców. Klienci i partnerzy biznesowi mogą dokonywać transakcji, używając dowolnej przeglądarki sieci Web. Każdy partner ma swój portal. Konta takie projektowane są na podstawie ról: klienta, partnera biznesowego, dostawcy, zewnętrznego agenta sprzedaży, itd. Wszystkie informacje (na przykład dotyczące nabywanych produktów, obsługiwanych kontrahentów i wykorzystywanych katalogów) mogą być spersonalizowane, co umożliwia dopasowanie oferowanych usług do preferencji danego klienta. Każdemu użytkownikowi portalu sieci Web można stworzyć osobisty profil, dostosowane kartoteki i unikatowe oferty.

System znacząco ułatwia współpracę firmy z partnerami w łańcuchu dostaw, dzięki obsługiwaniu ich w spersonalizowanym portalu sieci Web. Funkcja samoobsługi pozwala klientom i dostawcom na pobieranie informacji, dokonywanie zakupów i realizację zamówienia w wybranym przez siebie momencie. Klient może na bieżąco śledzić stan swojego konta. Ma także dostęp do spersonalizowanych, aktualnych informacji dotyczących zamówień, ofert, wysyłek, faktur, katalogów produktów, ich dostępności itd. Dostawcy bezpośrednio zarządzają informacjami katalogowymi z poziomu aplikacji. Mają możliwość brania udziału w aukcjach odwrotnych, polegających na tym, że pracownik działu zakupów wprowadza informacje o wybranym towarze, jego ilości i czasie dostawy. Następnie system akceptuje automatycznie ofertę dostawcy proponującego najniższą cenę.

Stwórz własny sklep internetowy!

E-commerceMożesz w prosty sposób otworzyć własny sklep internetowy. Klienci będą przeglądać oferty, składać zamówienia, sprawdzać dane dotyczące stanu rozliczeń, itd. Jako główny dostawca możesz aktualizować na bieżąco informacje dotyczące katalogu udostępnianego równocześnie klientom. W takim ujęciu sklep internetowy umożliwia przepływ informacji w obrębie łańcucha dostaw. Aplikacja pomaga obniżyć koszty dzięki automatyzacji transakcji handlowych. Informacje są swobodnie przekazywane do systemu Microsoft Dynamics NAV z portalu stanowiącego punkt kontaktowy z klientem, dzięki czemu pracownicy nie muszą poświęcać czasu na wielokrotne wprowadzanie tych samych danych. Do minimum zostaje ograniczony czas poświęcany na zlecenia telefonicznie lub za pomocą faksu. Uproszczeniu ulegają procesy zarządzania informacjami zapisanymi w wersji papierowej.

Przydatne czy wręcz niezbędne informacje można zamieścić na stronie internetowej, co pozwoli na zaoszczędzenie czasu i pracy poświęcanej na ręczną obróbkę dokumentów. Zewnętrzni agenci sprzedaży (miedzy innymi dystrybutorzy) są w stanie szybko udzielić pomocy klientom. Na ekranie komputera mogą sprawdzać wszystkie najistotniejsze informacje dotyczące swojego konta oraz dane swoich klientów. Dzięki takiemu rozwiązaniu system Microsoft Dynamics NAV znacznie ułatwia i przyspiesza przeprowadzanie transakcji biznesowych. Zapewnia również partnerom dostęp do usług niezbędnych w ich współpracy.