Opracowane rozwiązanie umożliwia uruchomienie elektronicznej platformy dla partnerów lub agentów handlowych, połączonej z nowoczesną aplikacją internetową o intuicyjnym interfejsie.
Partnerzy biznesowi otrzymują dostęp przez Internet do katalogów produktów, zdjęć oraz innych danych wprowadzanych przez pracowników firmy. System jest wielojęzyczny oraz uwzględnia rozwiązania prawne stosowane w poszczególnych krajach, dzięki czemu można zawierać transakcje i prowadzić sprzedaż za granicą.
Elektroniczna platforma wymiany danych pomiędzy firmą a jej partnerami usprawnia i podnosi jakość komunikacji.
Dopasowanie funkcjonalności do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa może zawierać m.in.:
- generowanie i pobieranie potrzebnych dokumentów,
- przesyłanie wiadomości użytkownikom,
- integrację z systemami użytkowników,
- proces wymiany danych z dostawcami lub odbiorcami,
- tworzenie umów licencyjnych,
- import oraz eksport raportów,
- dostęp do listy produktów,
- generowanie not obciążeniowych,
- kontrolę płatności za wykonaną usługę.
Zalety:
- zmniejszenie czasu poświęcanego na generowanie zestawień,
- możliwość nawiązania współpracy z systemami klientów,
- umożliwienie wymiany danych oraz raportów,
- usprawnienie przekazywania informacji,
- skrócenie czasu realizacji zamówień,
- automatyzację rutynowych czynności,
- ograniczenie ryzyka popełnienia błędów,
- podniesienie standardu obsługi kluczowego klienta.