Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Handel detaliczny

Oprogramowanie dla firmWspółczesne rynki oferują przedsiębiorstwom handlu detalicznego ogromne możliwości, ale stawiają przed nimi nowe wyzwania. Presja konkurencji, coraz większy wybór produktów i form zakupu oraz nieograniczony dostęp do informacji sprawiają, że klienci oczekują dziś znacznie więcej od sprzedawców detalicznych. Dynamiczne przedsiębiorstwa rozwijają różne kanały sprzedaży o zasięgu lokalnym i globalnym.

Rozwiązanie dla branży retail oparte jest na Microsoft Dynamics AX.

Funkcje dla handlu detalicznego:

  • Obsługa punktu sprzedaży (obsługa POS)
  • Zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży
  • Obsługa katalogów produktów
  • Polityka cenowa
  • Programy lojalnościowe
  • Merchandising

W odróżnieniu od innych rozwiązań dla firm handlu detalicznego, które rozwiązują problemy znane z przeszłości, Microsoft Dynamics AX bezproblemowo obsługuje rozbudowane, oparte na rolach, wielokanałowe scenariusze, wykorzystując nowoczesną, ujednoliconą technologię.

Umożliwia przyspieszenie operacji w różnych kanałach w skali lokalnej lub globalnej dzięki technologiom i funkcjom, które usprawniają komunikację i dostarczają informacji potrzebnych do podejmowania proaktywnych działań.

Dlaczego firma handlowa powinna wybrać rozwiązanie Microsoft Dynamics AX?

  • Oprogramowanie dla handlu detalicznegoKompleksowa obsługa zakupów. Microsoft Dynamics AX jest wydajnym, elastycznym i prostym rozwiązaniem, które zapewnia firmom handlu detalicznego sprawną komunikację oraz pomaga im w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji z klientami. Firma nie musi wdrażać od razu wszystkich funkcjonalności, ale może zacząć od elementów, które są jej najbardziej potrzebne, a następnie rozwijać system w dogodnym dla siebie tempie.
  • Możliwość wykorzystania innych inwestycji w IT. Produkty firmy Microsoft mogą współpracować z wieloma aplikacjami do zarządzania przedsiębiorstwem. Microsoft Dynamics AX jest elastycznym rozwiązaniem, które można szybko i łatwo rozszerzać na nowe oddziały i siedziby w miarę rozwoju firmy. Niektóre operacje mogą być wykonywane w chmurze, inne – w modelu on-premise. Microsoft Dynamics AX pomaga firmie wyróżnić się na tle konkurencji oraz nawiązywać lepsze relacje z klientami i budować ich lojalność.
  • Lepsza komunikacja z klientami. Spersonalizowane funkcje międzykanałowe i wielokanałowe, które każdy użytkownik może dostosować do swoich potrzeb, zapewniają wygodę i przejrzystość wszystkich kanałów. W rezultacie klienci mogą kupować, pobierać, zwracać lub wymieniać towary w najdogodniejszy dla siebie sposób. Rozwiązanie obsługuje sprzedaż za pośrednictwem urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych, co oznacza, że firma może oferować tymi kanałami promocje, rabaty lub bony oraz pozyskiwać klientów.
  • Zwiększenie wydajności pracowników. Rozwiązanie umożliwia tworzenie zamówień i zarządzanie nimi w punktach sprzedaży (POS) oraz przekazywanie sprzedawcom wszystkich informacji, których potrzebują, aby jak najlepiej wykorzystać bezpośrednie kontakty z klientami. Pulpity nawigacyjne (Role Centers) dostarczają każdemu pracownikowi odpowiedni zestaw informacji, który pomoże mu w podejmowaniu właściwych decyzji w odpowiednim czasie.
  • Podejmowanie działań na podstawie rzetelnych informacji. Zintegrowane zarządzanie wieloma kanałami zapewnia pełny dostęp do informacji, które pomagają firmom handlu detalicznego w przewidywaniu trendów i dostosowywaniu się do nich z odpowiednim wyprzedzeniem. Rozbudowane funkcje merchandisingu umożliwiają sprawowanie pełnej kontroli poprzez tworzenie kategorii i hierarchii produktów oraz budowanie i uzupełnianie oferty w sposób najlepiej dostosowany do wymagań klientów.