Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Sprzedaż

SprzedażPlanowanie. Usprawnienie planowania sprzedaży i zarządzania

Najnowsza wersja Microsoft Dynamics CRM, czyli CRM 2013, prezentuje wiele nowych funkcjonalności, zaprojektowanych z myślą o zmieniających się warunkach rynkowych, a także o różnorodnych potrzebach pracowników w zależności od wykonywanych zadań.

Microsoft Dynamics CRM 2013 zastępuje dotychczasowe wersje, koncentrujące się tylko na zarządzaniu bazą danych o klientach i historią kontaktów z nimi. Nową wersję CRM 2013 oparto na podejściu Customer Experience Management, dzięki czemu pozwala ona:

  • Maksymalizować jakość kontaktów z klientami za pomocą wszelkich dostępnych kanałów i na wszystkich etapach procesu sprzedażowego.
  • Lepiej poznać poszczególnych odbiorców .
  • Wykorzystywać kompleksowe techniki sprzedażowe.

 

Potencjalne szanse sprzedaży. Automatyzacja procesu zarządzania potencjalnymi szansami sprzedaży

Microsoft Dynamics CRM 2013 pozwoli ci zebrać i śledzić wszystkie szczegółów związane z daną potencjalną szansą sprzedażową w jednym scentralizowanym systemie. Możesz powiązać wiadomości e-mail z potencjalnymi klientami, wyróżniać najbardziej obiecujące szanse sprzedaży i łatwo zidentyfikować nowe szanse na bazie istniejących klientów. Proces kwalifikacji potencjalnej szansy sprzedażowej, jej oceny i konwersji został maksymalnie uproszczony.

Potencjalne szanse sprzedaży w Microsaoft Dynamics CRM 2013

Szanse sprzedaży. Efektywne zarządzanie szansami sprzedaży

Dzięki Microsoft Dynamics CRM 2013 możesz szybciej zawierać transakcje dzięki śledzeniu najważniejszych informacji i atrybutów transakcji. Cały zespół może uczestniczyć w działaniu sprzedażowym i wymieniać się informacjami, co pozwoli lepiej zidentyfikować potrzeby potencjalnego klienta i optymalnie dostosować ofertę. System CRM pozwala także:

  • Lepiej śledzić i reagować na poczynania konkurentów
  • Efektywniej wykorzystywać rozszerzone relacji (prawnicy, doradcy) w procesie sprzedaży
  • Budować bardziej spersonalizowane relacje z klientami (m.in. możliwość dodawania zdjęć i wyświetlania lokalizacji dzięki integracji z Microsoft Bing Maps)
  • Mieć zawsze pod ręką najważniejsze informacje o danym kontakcie dzięki formularzowi Quick View
  • Szybciej zorientować się, kto i na jakim stanowisku ma wpływ na podejmowanie decyzji w danej organizacji

 

Wydajność pracy. Wspomaganie produktywności sprzedaży

  • CRM 2013 posiada kilka domyślnych scenariuszy przydatnych w dziale marketingu, sprzedaży i serwisu, dzięki czemu pracownicy mogą reagować w odpowiedni sposób na potrzeby klientów. Tak zdefiniowane procesy biznesowe pomagają w prowadzeniu kampanii telemarketingowych lub e-mailowych, tworzeniu dobrze zdefiniowanych list klientów docelowych, zarządzaniu serwisem, umawianiu spotkań, prowadzeniu cross- i up-sellingu.
  • Integracja z Microsoft Office oraz narzędziami social, takimi jak Microsoft Yammer, pozwala usprawnić komunikację w zespole.
  • Kilkoma kliknięciami myszy można przenosić kontakty i wiadomości e-mail z programu Office Outlook do systemu Microsoft Dynamics CRM
  • Sprzedawcy mają możliwość korzystania z najbardziej aktualnych danych dzięki dwukierunkowej synchronizacji między Microsoft Office Excel i Microsoft Dynamics CRM.

 

Lejek sprzedaży

  • Łatwe śledzenie lejka sprzedaży umożliwia lepsze planowanie finansowe.
  • Masz możliwość dokładnego szacowania przychodów dzięki prognozom indywidualnym lub zbiorczym.
  • Śledzenie przychodów docelowych odbywa się według dat, okresów finansowych lub innych kryteriów.
  • Natychmiastowe porównywanie celów sprzedażowych z osiągnięciami na poziomie indywidualnym lub grupowym.
  • Identyfikacja najważniejszych trendów dla wygranych /przegranych szans sprzedażowych oraz optymalizacja procesu sprzedaży.

Szanse sprzedaży w Microsoft Dynamics CRM 2013

Przepływ pracy. Uproszczenie procesów przepływu pracy

  • Microsoft Dynamics CRM pozwala zwiększyć produktywność dzięki zdefiniowaniu workflow.
  • Przypisywanie zadań odbywa się automatycznie po spełnieniu określonych.
  • Automatyzacja zatwierdzania prostego lub wieloszczeblowego poprzez wstępnie zdefiniowane przepływy pracy.
  • Wartościowanie i dystrybucja potencjalnych szans sprzedaży jest zautomatyzowana.
  • Alerty informują o najważniejszych zdarzeniach i kamieniach milowych.
  • W całym przedsiębiorstwie wymuszane są jednolite procesy sprzedaży, co pozwala je uporządkować.

 

Dostęp mobilny. CRM on the Go i integracja z aplikacjami mobilnymi

  • Dzięki aplikacjom mobilnym pracownicy działu handlowego mogą stale być w kontakcie z klientami, współpracownikami i mieć dostęp do danych.
  • Dostęp do CRM możliwy jest poprzez urządzenia mobilne i tablety (Android, Windows 8) iPady. Dzięki temu przedstawiciel handlowy może wykorzystywać i edytować dane, kiedy jeszcze ma je na świeżo w pamięci po spotkaniu z klientem.
  • System zapamiętuje raz zdefiniowane ustawienia użytkownika i automatycznie dostosowuje indywidualny kokpit do aktualnie wykorzystywanego urządzenia.

Klient mobilny-MS Dynamics CRM 2013

Funkcje analityczne. Przejrzystość danych i sprawniejszy proces decyzyjny

  • Niezbędne raporty są poukładane w kafelki w obszarze roboczym, dzięki czemu można szybko odnaleźć potrzebne analizy.
  • Interaktywne wykresy Business Intelligence pozwalają uzyskać analizę danych sprzedażowych – wystarczy kliknąć w obrębie wykresu, aby wyświetlić najważniejsze szczegóły.
  • System Microsoft Dynamics CRM 2013 w wersji online wykorzystuje mechanizmy social intelligence bazujące na rozwiązaniach firmy InsideView (obsługa ok. 30 tys. źródeł danych, z których pochodzić mogą m.in. informacje na temat konkretnych klientów).
  • Użytkownik zyskuje wgląd w kluczowe wskaźniki efektywności KPI.