Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Obsługa klienta

CRM 2013Wygodne projektowanie procesów biznesowych związanych z obsługą klienta

  • CRM 2013 pozwala śledzić proces sprzedaży dzięki odpowiedniemu paskowi na ekranie. Każdy etap pracy z klientem jest przejrzyście naszkicowany. Użytkownik zyskuje czytelną informację, jakie działania zostały ukończone, na jakim etapie znajduje się proces sprzedaży i jakie działania należy jeszcze wykonać.
  • Możliwość szybkiego modyfikowania procesów biznesowych pozwala elastycznie dostosować się do zmiennej sytuacji rynkowej. CRM 2013 posiada kilka domyślnych scenariuszy przydatnych w dziale marketingu, sprzedaży i serwisu, dzięki czemu pracownicy mogą reagować w odpowiedni sposób na potrzeby klientów. Tak zdefiniowane procesy biznesowe pomagają w prowadzieniu kampanii telemarketingowych lub e-mailowych, tworzeniu dobrze zdefiniowanych list klientów docelowych, zarządzaniu serwisem, umawianiu spotkań, prowadzeniu cross- i up-sellingu.
  • Odejście od typowych ról w procesach biznesowych związanych z obsługą klienta na rzecz połączenia poszczególnych pracowników w zespoły zadaniowe. Pozwala to w uzyskaniu kompletnej wiedzy o kliencie i lepszym zaspokojeniu jego potrzeb.

Funkcje analityczne. Udoskonalona obsługa klienta dzięki wiarygodnym danym

  • Niezbędne raporty są poukładane w kafelki w obszarze roboczym, dzięki czemu można szybko odnaleźć potrzebne analizy.
  • Interaktywne wykresy Business Intelligence pozwalają uzyskać analizę danych sprzedażowych – wystarczy kliknąć w obrębie wykresu, abuy wyświetlić najważniejsze szczegóły.
  • System Microsoft Dynamics CRM 2013 w wersji online wykorzystuje mechanizmy social intelligence bazujące na rozwiązaniach firmy InsideView (obsługa ok. 30 tys. źródeł danych, z których pochodzić mogą m.in. informacje na temat konkretnych klientów).

 CRM 2013

 

Kontakty. Uproszczenie zarządzania kontraktami

  • Tworzenie i edytowanie kontraktów klientów jest prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
  • Agenci mogą utrzymać wysoki poziom obsługi dzięki wyzwalaniu działań poprzez przepływ pracy.
  • Uzyskiwanie pożytecznych danych pozwala sprzedawać więcej usług.
  • Pracownicy handlowi mają dostęp w czasie rzeczywistym do widoków uprawnień poszczególnych klientów.

Microsoft Dynamics CRM 2013

 Wiedza. Otrzymanie właściwych informacji we właściwym czasie

  • Wbudowane repozytorium wiedzy zwiększa prawdopodobieństwo rozwiązywania problemów podczas pierwszego kontaktu.
  • Znajdowanie informacji za pomocą odpowiednich narzędzi zostało ułatwione, co przyspiesza obsługę spraw.
  • Współużytkowanie wiedzy i współpraca między kanałami zapobiega nakładaniu się działań
  • Znajome narzędzia graficznych ułatwiają śledzenie i monitorowanie przepływu wiedzy
  • CRM on the Go i integracja z aplikacjami mobilnymi
  • Dzięki aplikacjom mobilnym pracownicy działu handlowego mogą stale być w kontakcie z klientami, współpracownikami i mieć dostęp do danych.
  • Dostęp do CRM możliwy jest poprzez urządzenia mobilne i tablety (Android, Windows 8) iPady. Dzięki temu przedstawiciel handlowy może wykorzystywać i edytować dane, kiedy jeszcze ma je na świeżo w pamięci po spotkaniu z klientem.
  • System zapamiętuje raz zdefiniowane ustawienia użytkownika i automatycznie dostosowuje indywidualny kokpit do aktualnie wykorzystywanego urządzenia.

Planowanie. Usprawnienie planowania wszystkich zasobów wymaganych do wykonania usługi

  • Planowanie usług i zasobów pozwala skuteczniej obsługiwać klientów
  • Łatwe w obsłudze narzędzia planowania pozwalają zaoszczędzić czas
  • Scentralizowany widok kalendarzy i zasobów pomaga utrzymać łączność między zespołami
  • Konfigurowanie cyklicznych terminów w CRM i zarządzanie nimi jest ułatwione dzięki łatwym w obsłudze narzędziom

Przepływ pracy. Ustanowienie procesów w celu ułatwienia lepszej komunikacji, współpracy i integracji w ramach organizacji

  • Microsoft Dynamics CRM pozwala na automatyczne przypisywanie działań do wskazanych pracowników lub zespołów
  • Dzięki tworzeniu kolejek na podstawie typu zapytania lub innego oszczędza się czas i pieniądze
  • Dzięki regułom zatwierdzeń i eskalacji sprawy są kierowane do właściwej osoby
  • System pozwala podnosić jakość i ujednolicić działania poprzez elastyczne konfigurowanie przepływu pracy