Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Marketing

iStock_000012546830SmallDane. Efektywne zarządzanie danymi

Możesz w łatwy sposób importować dane z innych źródeł do systemu Microsoft Dynamics CRM

Dzięki gotowym regułom odwzorowania danych praca będzie wygodniejsza

Otrzymasz automatyczne powiadamianie e-mail o stanie importowania danych

Inteligentne oczyszczanie danych pozwala uniknąć duplikatów i zmniejszyć współczynnik CPE (Cost per Engagement).

Segmentacja. Ukierunkowanie działań marketingowych

Możesz przypisywać klientów do różnych segmentów za pomocą zapytań

Kojarzenie sprofilowanych grup docelowych z kampaniami zwiększy efektywność działań marketingowych

Szybko udostępnisz listy celów współpracownikom i dostawcom.

Eksportowanie list do różnych formatów ułatwi ci ich wykorzystanie w wysyłce seryjnej lub korespondencji bezpośredniej.

Planowanie. Usprawnienie planowania kampanii

  • Microsoft Dynamics CRM pozwoli ci planować, śledzić działania i budżety wszystkich działań marketingowych
  • W wygodny sposób możesz tworzyć katalogi produktów, cenników i rabatów
  • Dzięki szablonom kampanii wielokrotnego użytku zaoszczędzisz czas i pieniądze
  • Usprawnij procesy poprzez wstępnie zdefiniowane przepływy pracy
  • Możesz szybko tworzyć strony internetowe dla kampanii, i to bez pisania kodu
  • Dzięki wbudowanym funkcjom zarządzania dokumentami łatwo stworzysz plan marketingowy

CRM 2013 planowanie kampanii

Realizacja. Uproszczenie realizacji kampanii

  • Dzięki Microsoft Dynamics CRM rozpoczęcie i prowadzenie kampanii i korespondencji jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
  • Możesz śledzić zdarzenia i szczegóły o klientach, zarządzając nimi z centralnej platformy
  • Błyskawicznie wysyłaj korespondencję masową
  • Możesz automatycznie lub ręcznie przypisywać zadania i potencjalnych klientów
  • Wygodny kreator pozwoli ci szybko utworzyć kampanię

Odpowiedź. Usprawnienie zarządzanie odpowiedziami

  • Microsoft Dynamics CRM pozwoli ci śledzić odpowiedzi na kampanie marketingowe
  • Możesz automatyczne przechwytywać i klasyfikować odpowiedzi ze stron internetowych kampanii
  • Wstępnie zdefiniowane reguły pomogą ci lepiej określać wyniki
  • Odpowiedzi są natychmiast zamieniane na potencjalnych klientów
  • Odpowiedzi mogą być przypisywane do najlepiej wykwalifikowanych pracowników

Potencjalni klienci. Usprawnienie procesu monitorowania potencjalnych szans sprzedażowych

  • Poszczególni pracownicy mogą być połączeni w zespoły zadaniowe. Pozwala to w uzyskaniu kompletnej wiedzy o kliencie i lepszym zaspokojeniu jego potrzeb
  • Możesz automatycznie określać wyniki potencjalnych klientów według wstępnie zdefiniowanych przepływów pracy
  • Najbardziej obiecujący potencjalni klienci są natychmiast wyróżniani
  • Dodawanie informacji o kontaktach, klientach i adresach odbywa się szybciej i nie wymaga przełączania się pomiędzy oknami

Potencjalne szanse sprzedaży w Microsaoft Dynamics CRM 2013

Oszczędzanie czasu. Współpraca z social media i Microsoft Office

  • Integracja z portalami społecznościowymi (np. z Yammer) umożliwia dostęp do potrzebnych zasobów i kontakt z odpowiednimi osobami w procesie obsługi klienta. Członkowie zespołu mogą dodawać swoje wpisy i komentarze dotyczące danej sprawy w obrębie CRM czy Yammera.
  • Współpraca w sieciach społecznościowych pozwala szybciej i łatwiej realizować cele sprzedażowe z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.
  • Integracja ze Skype i Microsoft Lync pozwala w łatwy sposób kontaktować się z klientami i współpracownikami bezpośrednio z poziomu CRM. Klikając adres e-mail lub numer telefonu klienta, można od razu uzyskać połączenie za pośrednictwem skrzynki pocztowej, Skype lub Lync.
  • Oprogramowanie CRM 2013 jest ściśle zintegrowane z innymi rozwiązaniami biznesowymi firmy Microsoft (np. z aplikacjami biurowymi Office).
  • Monitoring i analizowanie social mediów poprzez CRM
  • Dzięki Netbreeze nowy CRM 2013 pomaga prowadzić wywiad rynkowy i analizować trendy rynkowe na postawie konwersacji użytkowników na portalach społecznościowych.

Integracja z mediami społecznościowymi

Przepływ pracy. Automatyzacja przepływów pracy

  • CRM 2013 pozwala śledzić proces sprzedaży dzięki odpowiedniemu paskowi na ekranie
  • Każdy etap pracy z klientem jest przejrzyście naszkicowany
  • Użytkownik zyskuje czytelną informację, jakie działania zostały ukończone, na jakim etapie znajduje się proces sprzedaży i jakie działania należy jeszcze wykonać
  • Można przypisać zadania najodpowiedniejszym osobom przy użyciu konfigurowanych reguł
  • Wstępnie zdefiniowane wyzwalacze pomagają zautomatyzować nadzór nad zadaniami
  • Alerty i przypomnienia informują o kamieniach milowych kampanii

CRM on the Go i integracja z aplikacjami mobilnymi

  • Dzięki aplikacjom mobilnym będziesz stale w kontakcie z klientami, współpracownikami
  • Dostęp do danych w CRM możliwy jest poprzez urządzenia mobilne i tablety (Android, Windows 8) oraz iPady
  • Możesz wykorzystywać i edytować dane, kiedy jeszcze masz je na świeżo w pamięci po spotkaniu z klientem
  • System zapamiętuje raz zdefiniowane ustawienia użytkownika i automatycznie dostosowuje indywidualny kokpit do aktualnie wykorzystywanego urządzenia

Mobilne

Funkcje analityczne. Zdobywanie cennych informacji ułatwiających podejmowanie decyzji

  • Niezbędne raporty są poukładane w kafelki w obszarze roboczym, dzięki czemu szybko odnajdziesz potrzebne analizy
  • Interaktywne wykresy Business Intelligence pozwolą ci uzyskać analizę danych sprzedażowych – wystarczy kliknąć w obrębie wykresu, aby wyświetlić najważniejsze szczegóły.
  • System Microsoft Dynamics CRM 2013 w wersji online wykorzystuje mechanizmy social intelligence bazujące na rozwiązaniach firmy InsideView (obsługa ok. 30 tys. źródeł danych, z których pochodzić mogą m.in. informacje na temat konkretnych klientów).
  • Monitoring i analizowanie social mediów poprzez CRM. Dzięki Netbreeze nowy CRM 2013 pomaga prowadzić wywiad rynkowy i analizować trendy rynkowe na postawie konwersacji użytkowników na portalach społecznościowych.
  • Możesz mierzyć sukces marketingowy poprzez kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)