<
Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Kolejne nowości w Microsoft Dynamics CRM 2015

CRM 2015 Obsługa klienta, Sprzedaż, MarketingJuż niebawem pojawi się kolejna wersja Microsoft Dynamics CRM 2015. Poniżej prezentujemy dodatkowe informacje na temat nowości wprowadzonych do CRM 2015. Zaprezentowano wiele zmian związanych
z obsługą klienta marketingiem i sprzedażą. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań, wpływa na jeszcze większą popularność tego systemu. Udoskonalenia związane z grupowaniem produktów
oraz ich precyzyjnym wyszukiwaniem, pozwalają na zwiększenie niezawodności w przepływie informacji
jaki występuję między sprzedażą i marketingiem. Unowocześnienia te pozwalają na zwiększenie możliwości użytkowników.  

 

 

Rodziny produktów

Microsoft podkreśla, że sukces działów sprzedaży w dużej mierze zależy od rozwiązań jakie są stosowane przez określone zespoły. Praca sprzedaży będzie jeszcze bardziej efektywna jeśli zastosujemy rozwiązania, dzięki którym będzie możliwe połączenie produktów w określone grupy asortymentowe.
Dodatkowe wystawienie rekomendacji tych powiązań znacznie usprawni wiele przepływów informacji. Wprowadzenie popularnych metod związanych z sprzedażą cross-selling i upselling, ułatwi wiele rozmów sprzedażowych. Zaprezentowanie i sprzedaż dodatkowych usług dostępnych dla wybranego klienta przyczyni
się do wzrostu przychodów oraz do ograniczenia kosztów związanych z pozyskaniem nowego klienta. Nowe funkcje umożliwiają łatwą konfigurację ofert produktowych i sposobu powiązania określonych towarów. Dzięki temu sprzedawcy mogą dokładniej dopasować cennik produktów. Podgląd na zestawienia produktowe wpływa na lepsze zaprezentowanie wybranego asortymentu naszym klientom. Dostęp do towarów należących do tej samej grupy produktowej pozwoli na możliwość zaproponowania naszym klientom droższych lub większych produktów. Prezentowanie wyrobów w taki sposób wpływa na zwiększenie przychodów jak i sprzedaży w firmie.

Ulepszone wyszukiwanie

Zmiany wprowadzone w sposobie wyszukiwania produktów, ułatwiają sprawny podgląd do aktualnych transakcji. Dzięki rozszerzeniu możliwości wyszukiwania, użytkownicy szybko i sprawnie śledzą poszczególne zapisy klientów. Sprawny sposób przejścia do ewidencji,
za pomocą wprowadzania słów kluczowych w polu wyszukiwania, umieszczonym na pasku nawigacyjnym, zdecydowanie upraszcza dotarcie do wybranych obszarów. Wykorzystanie go jest możliwe przy użyciu gwiazdki (*). Wprowadzając słowa kluczowe uzyskuje się odpowiednią listę pasujących wyników wyszukiwania.

Nowy Microsoft Dynamics CRM 2015 zapewnia wszystko to, co potrzebne do poprawy współpracy z naszym klientem. Rozwój poszczególnych elementów systemu wpływa na większe możliwości związane z monitorowaniem przyzwyczajeń klientów. Wiedza na temat wybieranych i cenionych produktów
jest niezbędna do przygotowania właściwej kampanii marketingowej, dlatego warto rozważyć zakup najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje!