<
Microsoft Dynamics Systemy ERP, wdrożenia - IT Vision

Sukces projektu integracji B2B w firmie Athletic Sp. z o.o.

Firma IT Vision przeprowadziła wdrożenie systemu do zarządzania przedsiębiorstwem i opracowała funkcjonalności branżowe, narzędzia raportowania i controllingu specjalnie dla potrzeb Zarządu Athletic Sp. z o.o.

Projekt obejmował również stworzenie internetowej platformy wymiany danych z partnerami – B2B.

Projekt dofinansowano w ramach Działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Kompleksowe rozwiązanie oparto o platformę Microsoft Dynamics NAV. Obejmuje ono swoim zasięgiem wszystkie najważniejsze obszary działalności przedsiębiorstwa (produkcja, ofertowanie i sprzedaż, finanse i księgowość, zakupy i logistyka, kadry i płace, bankowość internetowa).

Funkcjonalność systemu została rozszerzona o przygotowany przez IT Vision autorski moduł realizacji produkcji (Shop floor) oraz interaktywne rozwiązanie analityczne do tworzenia zaawansowanych raportów.

Integracja B2B pomiędzy Athletic a firmami partnerskimi obejmowała systemy MS Dynamics NAV oraz system Soft 4 Sale.

Korzyści biznesowe:

  • Umożliwienie prawidłowej wymiany informacji pomiędzy poszczególnymi działami przedsiębiorstwa
  • Zwiększenie szybkości obrotu danymi
  • Automatyzacja wymiany dokumentów i danych pomiędzy firmą Athletic a jej partnerami biznesowymi
  • Automatyzacja procesu zamówień i rozliczeń z kontrahentami
  • Usprawnienie procesu sprzedaży oraz eksportu
  • Ułatwienie realizacji zleceń reklamacyjnych
  • Zwiększenie wiarogodności poprzez usprawnienie rozliczeń
  • Łatwiejsze zarządzanie środkami trwałymi, rezerwacjami, przeglądami itd.
  • Wiarogodne i aktualne raporty dla kadry zarządzającej (m.in. dotyczące dynamiki sprzedaży, wyników, rentowności, płynności, stanów magazynowych itd.)
  • Podniesienie efektywności procesów dzięki obiegowi dokumentów

Athletic Sp. z o.o. to czołowy producent statywów do osprzętu scenicznego (głośników, oświetlenia), muzycznych i mikrofonowych oraz profesjonalnych systemów scenicznych. Firma współpracuje z hurtowniami, sklepami muzycznymi oraz bezpośrednio z zespołami i instytucjami muzycznymi. Jej produkty, znane w Polsce pod marką ATHLETIC oraz ALUSTAGE, cieszą się również dużym uznaniem u klientów na 4 kontynentach w 36 krajach. Nowoczesne rozwiązanie informatyczne zapewni dalszy rozwój firmy, przyczyniając się do zwiększenia efektywności procesów biznesowych oraz lepszej komunikacji zarówno między jej poszczególnymi działami, jak i z klientami oraz kontrahentami.